Friday, August 23, 2013

Press Release Old Town White Coffee Raya Open House

OLDTOWN White Coffee to host Hari Raya Open House
Kuala Lumpur, August 6, 2013
           
In conjunction with the Hari Raya festive season, OLDTOWN White Coffee will be hosting its inaugural Hari Raya Open House for the public on 24 August 2013 from 11AM to 3PM at its outlet in Bandar Baru Bangi.

OLDTOWN expects to play host to about 2,000 people from the community in Bangi, including approximately 100 children from three orphanages namely Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah (RACTAR), Yayasan Sunbeams Home and Yayasan Chow Kit who are invited as special guests. Guests at the open house can expect to savour some of OLDTOWN’s Hari Raya specials. They can also enjoy and participate in an exciting outdoor carnival atmosphere of fun, games and exciting contest for children and adults alike, as well as stage performances that will make this festivity a delightful experience. Guests can look forward to a special performance by Malaysia’s sought-after talent Hunny Madu.
Photo from Oldtown White Coffee
In celebrating this joyous occasion, the less fortunate will also be remembered by OLDTOWN through its CSR arm, OLDTOWN Children Care Fund (OCAF), which will be handing out Duit Raya to the children present at the open house.


OLDTOWN’s Chairman Datuk Ahmed Tasir said he looks forward to meet and greet with the community in Bangi and he welcomes every Malaysian to join in this fun-filled event. “This is OLDTOWN’s first open house and we would like to make this event special and as exciting as possible for everyone,” said Datuk Tasir.
OLDTOWN White Coffee akan menganjurkan Rumah Terbuka Hari Raya
Kuala Lumpur, 6hb Ogos, 2013
           
Bersempena dengan musim perayaan Hari Raya yang bakal menjelang, OLDTOWN White Coffee akan menjadi tuan rumah kepada majlis Rumah Terbuka Hari Raya yang julung kali dianjurkan dan akan dibuka kepada orang ramai pada 24hb Ogos 2013 ini jam 11 pagi sehingga 3 petang di rangkaian kedainya di Bandar Baru Bangi.

OLDTOWN menjangka akan menjadi tuan rumah kepada kira-kira 2,000 penduduk dari kawasan Bangi, termasuk 100 orang kanak-kanak daripada tiga buah rumah anak yatim iaitu Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah (RACTAR), Yayasan Sunbeams Home dan Yayasan Chow Kit yang akan diundang sebagai tetamu istimewa.  Para pengunjung akan dihiburkan dengan pelbagai aktiviti menarik dalam suasana karnival yang menyeronokkan. Aktiviti-aktiviti menarik yang disediakan termasuklah pertandingan yang boleh disertai oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa dan persembahan hiburan yang akan menjadikan sambutan perayaan ini satu pengalaman yang indah. Pengunjung juga akan dapat menyaksikan persembahan istimewa daripada artis pujaan ramai, Hunny Madu.
Photo from Oldtown White Coffee
Dalam meraikan acara yang meriah ini, mereka yang kurang bernasib baik juga tidak dilupakan oleh OLDTOWN, menerusi bahagian Tanggungjawab Sosial Korperatnya, OLDTOWN Children Care Fund (OCAF) yang akan menyampaikan Duit Raya kepada kanak-kanak yang hadir ke rumah terbuka tersebut.

Pengerusi OLDTOWN, Datuk Ahmed Tasir berkata beliau tidak sabar untuk bertemu dan beramah mesra dengan penduduk daripada kawasan Bangi dan beliau turut mengalu-alukan kedatangan setiap warga Malaysia ke majlis yang penuh dengan kemeriahan ini.  “Ia merupakan rumah terbuka OLDTOWN yang pertama dan kami ingin menjadikannya sebagai majlis yang paling istimewa dan paling menyeronokkan untuk setiap orang,” kata Datuk Tasir.



Old Town White Coffee Facebook page :  www.facebook.com/OldTownWhiteCoffeeMalaysia

No comments:

Post a Comment